De 2.0 a 1.0, passant per 3.0

Marta Fernández. Amistats (156). De Barcelona, Spain. Estudia Arquitectura a Universitat de Barcelona. Nascuda el 07 maig  1990

Jordi Costa. Amistats (243). De Badalona, Spain. Treballa a Rocky’s. Data de naixement: 15 setembre 1985

New request. Jordi Costa. 1 amistat en comú. Confirma.

El mur.
La Marta Fernández i el Jordi Costa han fet amistat. Fa 5 minuts.
A l’Alba Roca li agrada. Mostra els 14 comentaris.
Jordi Costa: Bon dia! Q tal la resaca aqst matí? Llàstima d birra, al final… :D
Marta Fernández: Ho dius per la q em vas tirar per sobre???
Jordi Costa: Prdona, xò vas ser tu matexa!
Marta Fernández: Excuses…
Jordi Costa: Et passes aqta nit x bar i et convido a una birra x compensar? ;)
Marta Fernández
: … Et penses que em subornaràs tan fàcilment? La samarreta em va quedar feta una merda!
Jordi Costa
: Xò estaves molt sexy amb la samrreta mullada… jeje
Marta Fernández:
… el que em faltava! Tio, conyes les justes!
Jordi Costa:
Ok, ok… perdona! Era broma… En serio, et pases o q? M’agradaria veuret, i a + aquesta nit toquen uns colegues q segur q t’agradaran…
Alba Roca
: Eiiii! Marta, nena, al final et vaig perdre quan marxàvem del bar i quan vaig tornar a entrar ja no hi eres, te’n vas anar o què?
Marta Fernández
: Alba, t’ho explico després en privat. ;) Et véns aquesta nit al Rocky’s un altre cop?
Alba Roca
: Buff, no tinc pasta…
Marta Fernández
: Ens conviden a concert i birres gratis! ;)
Jordi Costa:
Ok, us espero a ls 10h, el concert comensa una hora + tard. Ens veiem!.
A Alba Roca li agrada.

Missatges.
Alba Roca

Tia, qui és aquest tal Jordi? Explica, collons!!!
Marta Fernández

Te’n recordes del cambrer que em va estar tirant els trastos tota la nit?
Alba Roca

No fotisssssss!!!!!! Te’l vas tirar??????? Quin regal d’aniversari…jajaja!
Marta Fernández

No, no… va ser ell que em va tirar…….. la birra per sobre!!! :D Jajajaja! Jo portava una taja que no me’n recordo ni com vaig arribar a casa… em penso que em va acompanyar ell amb la moto. No sé, tia, anava fatal. Crec que quan vas entrar devia estar al lavabo intentant netejar la samarreta…
Alba Roca

Ja podia anar buscant-te per la pista!……. Però què? I quan et va deixar a casa, què?
Marta Fernández   

Jo què sé, ni me’n recordo… Crec que res. Ja et dic que jo anava fatal…
Alba Roca

Res? Hòstia què fort!… Tu ets tonta del cul, Marta. Espavila, que se t’escapa el tren, collons!  Que aquest el tens a webo i el tio està per demanar tanda, cony… i a més que ja va sent hora que t’oblidis del Miquel, tia.
Marta Fernández

No em fotis sermons, Alba, ok? Que sí, anem aquesta nit al Rocky’s i ja veurem. Et veig a la porta a les 10. Petons!
Alba Roca

Ok, wapa! Fins ara!

Esdeveniments.
Concert de Cara de Perro a Rocky’s.

Dissabte 8 maig.
T’hi ha convidat Jordi Costa.
87 hi assistiran. 48 potser hi assistiran. 129 no hi assistiran.

La Marta Fernández, l’Alba Roca i la Maria Sanz han estat etiquetades en una foto de Manel Fontàs a l’àlbum Concerts.

Activitat recent.
“Quina nit!… repetim? Encara tinc el…” a l’estat de Jordi Costa.

A la Marta Fernández li agrada el Rocky’s bar.

Activitat recent.
“jajaja! No estic desapareguda, només és…” a l’estat de l’Anna Castro

Marta Fernández. En una relació.

El mur.
Miquel Pujol

Ep Marta! Què tal? Fa molt que no sé res de tu… què fas?
Marta Fernández

Home, què tal, Miquel? Anar fent… i tu?
Miquel Pujol

Me’n vaig a Londres d’aquí tres dies, el 15 d’agost. He trobat una feina per donar classes de castellà per a anglesos en una escola d’adults. A Sebastià González i Montse Puig els agrada.
Marta Fernández

Ah sí? I per quant de temps?
Miquel Pujol

Dos mesos. No sé, en principi. Ja veurem si em quedo més…
Sebastià González

Ei Miquel, a treballar a Londres??!! Què cabró!!! :) Ja et passaré la llista dels vinils que vull que em portis quan tornis, ok?
Miquel Pujol

Escolta Marta, que estic pensant que ens podríem veure abans que marxi, no?
Marta Fernández

Sí, estaria bé…
Miquel Pujol

Perfecte! Et truco demà i quedem per la vinent, si et va bé.
Marta Fernández

D’acord.
Miquel Pujol

Ok Sebas, envia’m un mail i t’ho miro. Ah, però passa’m la pasta abans que marxi, eh? Que jo no sóc una entitat financera… jaja
Miquel Pujol

Petons, guapa! Tinc moltes ganes de veure’t!
Sebastià González

Ok, em passo per casa teva aquesta nit. Pressupost limitat, 60 euros! Estic sec, nen. Chau!

Xat (8).
Alba Roca

Però aquest tio de què va???? Quin morro que té, no? Ara t’envia missatges com si no hagués passat res… quan fa dos mesos que et fotia unes banyes amb la Montse que no passaves per la porta.
Marta Fernández 

:( uff!
Alba Roca

Això és que ha vist les fotos i que has canviat l’estat i li ha agafat el rotllo de mascle Alfa…
Marta Fernández 

Però què dius, Alba? Tu flipes… el Miquel passa de mi, ja.
Alba Roca

Que sí, tia, que encara que estigui amb la Montse jo crec que un kiki te’l fotria… Per acomiadar-se, i tal… ;P
Marta Fernández 

Això serà si jo vull, no? I que no, Alba, que t’estàs imaginant el que no és. Igual vol parlar amb mi abans de marxar perquè se’n penedeix de com va fer les coses. Ja saps que l’última conversa que vam tenir no va ser molt agradable…
Alba Roca

Marta, que ja ens coneixem. Que sí, que voldrà “tancar” temes i tal, però que a la que et descuidis “t’obre” els cames i no te n’has ni adonat… jajaja!
Marta Fernández 

Però mira que ets bèstia, Alba… !!!
Alba Roca

Vint euros a que ho intenta!
Marta Fernández 

Ni per mil euros. Ni de conya, passo del Miquel. Que a mi el que em mola és el Jordi, i estic molt bé amb ell.
Alba Roca

Ja…
Marta Fernández 

Què?!
Alba Roca

Ok, ok, el que tu diguis. Tu sabràs el que fas. Ara, després no em vinguis plorant perquè et fot el polvo del segle i després s’està dos mesos sense donar senyals de vida. O pitjor, veus una foto seva al Fcbk amb una tiparraca anglesa rossa i mamelluda!
Marta Fernández 

:D
Alba Roca

Ei, et deixo que tinc la Silvia al xat, que m’està explicant el rotllo d’aquest cap de setmana. Un italià que no sé què… ja t’explico després. Ciao!
Marta Fernández 

Ok, ja xerrem.

Missatges.
Alba Roca

…i???
Marta Fernández


Alba Roca

Tia, no et fotis l’interessant que no tinc temps per jocs…
Marta Fernández

Res. Un cabró. Que em volia explicar que se’n va a Londres a viure amb la Montse, que ha trobat feina i se n’hi van els dos a buscar pis i tal. Que com estava jo, que si estava millor, que si em veia molt bé, que si estava molt guapa, que si se’n recordava de mi, que si jo tenia parella o no, que si qui era el tal Jordi, que si tenia molt de morbo, que si per què no… ja t’imagines.
Alba Roca

NO!
Marta Fernández

Sí. Que se’m volia follar, el tio. El del comiat, deia… Serà capullo! L’he engegat a la merda. Que se’l mengi la puta Montse amb patates Chips!
Alba Roca

Jajajaja! Què bo! Nena, Skype!

La Marta Fernández i el Jordi Costa han canviat la foto del seu perfil.

La Marta Fernández > El Jordi Costa
Felicitats!!! X molts anys, bichu!  Muá!

El Jordi Costa i la Magda Nogueras han fet amistat.
Han etiquetat al Jordi Costa en una foto de la Magda Nogueras.
27 octubre a les 20:34

La Marta Fernández
:(
Alba Roca

Què puta! Estic flipant… “Privat”?
Marta Fernández

Ok!

La Marta Fernández. Estat civil. Soltera

One Comment on “De 2.0 a 1.0, passant per 3.0”

  1. paragrafies escrigué:

    Manel, pots pujar nova foto! ;)


Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers