Amor desigual

Un amor
Sopinstant
… immediat, de mirades creuades
… de gel ardent
… de mapes arrugats a les geografies visitades
… de centrifugadora
… de corredisses en andanes abandonades

Un amor
Dragon Khan
… de núvols llençol i núvols elefant
… d’un avui, un dia menys, i un demà que s’apropa
… de colors Carioca en els estoigs de fusta
… de llimona i blau cel, de violeta i maduixa
… de llegir amb quatre ulls les pàgines compartides
… de pessigolles al melic i radiografies a la retina
… de monedes de plata sospeses en l’espai

Un amor
Wall Street
… d’un sí però no
… d’un no ho sé, potser sí
… d’un ara tu i ara jo
… d’un potser, jo ja no
… d’un no em deixis mai més

Un amor
Primperan
… de col·liri i valeriana
… d’halitosi emmascarada
… de colitis aguda
… d’hipoteca subrogada

Un amor
Desigual


4 comentaris on “Amor desigual”

  1. paragrafies escrigué:

    es igual pero no es lo mismo…….. ;-P
    què xula, quins colors!!!

    per cert, temazo 14 de febrer, no? Molt adient…🙂
    no ho sé, potser m’equivoco, però em penso que toca poema.

  2. paragrafies escrigué:

    mira que fem per ser únics respecte als demés, però en això nena…..em sembla que tots ho vivim d’una manera semblant.
    touché😉

    ‘un amor primperan’….
    brutal!!


Deixa un comentari

